دندانپزشکی ترمیمی

دندانپزشکی ترمیمی :

دندانپزشکی ترمیمی در علم دندانپزشکی یکی از روش های درمانی است ، در این روش درمانی دندانپزشک با ساخت مجدد بافت و مرمت دندان زیبایی دندان ها تکمیل می نماید ، این روش علاوه بر اینکه درمانی است می توان ایرادات ظاهری دندانها را برطرف نماید testtest.

روش های ترمیم دندان :

برای ترمیم دندان دو روش وجود دارد :

• ترمیم مستقیم
  • ترمیم غیرمستقیم

روش دندانپزشکی ترمیمی مستقیم دندان :

در این روش درمانی در یک جلسه حفره های که آماده شده اند را جایگزین می نماید ، قبل از اینکه حفره ها جایگزین شوند نیاز است که به شکل کامل تهیه شوند ، حفره ها شامل :

• آمالگام
  • گلاس آینومر
  • رزین آینومر
  • و برخی از رزین های کامپوزیت

روش دندانپزشکی غیر طبیعی :

در این روش دندانپزشکی نیاز است که بیمار جهت ترمیم چند جلسه مراجعه نماید ، حداقل جلساتی که نیاز است شخص مراجعه کند دو جلسه است .

این روش درمانی دندانپزشک زیبایی ابتدا دندان ها را تراش می دهد سپس با استفاده از مواد یک قالب تهیه و به لابراتوار دندانپزشکی ارسال می شود ، در لابراتوار دندان پزشکی قالب تهیه می شود و در جلسه بعدی حفره آماده شده را دندانپزشک زیبایی جهت ترمیم متصل می کند ، سپس اقدامات اصلاح انجام می شود .

دندانپزشکی ترمیمی در یک جلسه :

بیش از یک قرن آمالگام های آماده شده را در حیطه دندانپزشکی استفاده می کنند ، این ماده بسیار پایدار و مقاوم است و در برابر ساییدگی مقاومت بالایی دارد .

یکی از مزیت های این روش ارزان بودن آن است به همین دلیل سالهاست که در زمینه دندانپزشکی بسیار کاربرد دارد .

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دندانپزشک زیبایی می توانید به شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :

شماره ی تماس : ۲۲۰۰۵۰۲۵،۲۶۲۰۵۱۲۷

برخی از خدمات دکتر هومن عشقی :

• سفید کردن دندان
  • اصلاح طرح لبخند و…