جراحی دندان عقل نهفته

جراحی دندان عقل نهفته :

جراحی دندان عقل نهفته چگونه است را در این بخش بیان می کنیم ، دندان عقل  به شکل دائمی در دهان رشد می کند ، این دندان آسیاب چهارم است ، در برخی از مواقع در دهان شخص بیش 嘉盛 از چهار دندان عقل رشد می کند و به دلیل اینکه فضای کافی برای رشد ندارند دیده نمی شود ، معمولا دندان عقل در زیر بافت لثه رشد ی کند و به شکل نهفته است .

چرا باید دندان عقل را جراحی نماییم ؟

یکی از سوالات متداولی که پرسیده می شود این است که چرا دندان عقل را باید جراحی نمایم :

دندانپزشک زیبایی بیان می کند علت های مختلفی برای جراحی دندان عقل وجود دارد که در ذیل به بیان آنها می پردازیم .

پوسیدگی دندان :

کرم خوردگی دندان یا همان پوسیدگی دندان یکی از علت های جراحی دندان عقل است .

بیماری لثه :

عفونت در لثه در اثر اسید پلاک ها ایجاد می شود ، عفونت لثه سبب قرمز و ملتهب شدن لثه می شود در نتیجه دندان های اطراف نیز تحت این عفونت قرار گرفته و مشکلات جدی در دندان ها ایجاد می شود .

سلولیت :

عفونت باکتری در اثر دندان عقل ایجاد می شود ، این باکتری در بدن شخص سبب ایجاد سلولیت می شود به همین دلیل توصیه می شود حتما دندان عقل را جراحی نمایید .

ستئومیلیت ، کیست و آبسه یکی دیگر از دلایل جراحی دندان عقل است .

دکتر هومن عشقی دندانپزشک زیبایی توصیه می کند حتما دندان عقل را جراحی نمایید و در صورت مشاهده هر یک از علائم بالا حتما به دندان پزشک مراجعه نمایید تا در صورت داشتن دندان عقل آن را جراحی نماید .

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوصجراحی دندان عقل نهفته می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

شماره های تماس :  ۲۲۰۰۵۰۲۵،۲۶۲۰۵۱۲۷

برخی از خدمات دکتر هومن عشقی :

• بلیچینگ
  • سفید کردن دندان