دکتر هومن عشقی / جراحی دهان، دندان و لثه / آیا لمینیت سبب آسیب رساندن به دندان ها می شود ؟

آیا لمینیت سبب آسیب رساندن به دندان ها می شود ؟

لمینیت ونیرها از مهم ترین درمان های دندانپزشکی است ، روی سطح جلویی دندانها لمینیت را می چسبانند معمولا جنس لمینیت ها کامپوزیتی یا سرامیکی است .

کاربرد لمینیت ها :

• اصلاح ترک خوردگی ها
  • اصلاح بد رنگی
  • اصلاح بدشکلی
  • اصلاح کجی دندان ها
  • برطرف نمودن فاصله بین دندانها
آیا لمینیت سبب آسیب رساندن به دندان ها می شود ؟

دکتر عشقی بهترین جنس لمینیت ها را با تکنیک های روز دنیا برای اشخاص قرار می دهند ، شما عزیزان جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره مطب ایشان تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را کسب نمایید .

در برخی از موارد می توان به جای ارتودنسی از لمینت استفاده کرد ، لمینیت دندان یک روش کم هزینه و سریع و مطمئن است .

لمینیت ها دو نوع هستند :

• لمینیت سرامیکی
  • لمینیت کامپوزیتی

یکی از سوالات متداولی که از دکتر عشقی دندانپزشک زیبایی پرسیده می شود ، آیا لمینیت سبب آسیب رساندن به دندان ها می شود ؟

در پاسخ به این سوال دکتر هومن عشقی دندان پزشک زیبایی بیان می کنند که خیر – یکی از رایج ترین درمان های دندانپزشکی که در اکثر دانشکده های دنیا تدریس می گردد لمینیت دندان است ، دکتر هومن عشقی دندانپزشک زیبایی بیان می کنند اگر به شکل دقیق و اصولی این کار انجام شود نه تنها ضرری برای دندان ها ندارد بلکه زیبایی قابل توجهی را به دندان ها می دهد .

برای دیدن نمونه کارهای دکتر هومن عشقی می توانید به بخش گالری ایشان مراجعه نمایید ، نمونه کارهای مختلف خدمات ایشان در این بخش قرار دارند .