ترمیم پوسیدگی دندان

ترمیم پوسیدگی دندان :

ترمیم پوسیدگی دندان بسیار مهم می باشد زیرا در صورتی که درمان نشود سبب مشکلات بعدی دندان می شود .

هر شخصی در طول زندگی خود یک بار حداقل پوسیدگی دندان را تجربه می کند ، تجمع میکروب ها در اثر سست شدن و نرم شدن دندان ها ایجاد می شود عوامل مختلفی سبب تجمع میکروب های می شود از جمله ژنتیک ، تغذیه نامناسب و عدم رعایت بهداشت

زمانی که نیاز است دندان ترمیم شود نسج دندان را حذف می نمایند سپس جای را که خالی شده است را ترمیم می نمایند .

ترمیم دندان :

با توجه به میزان پوسیدگی دندان روش درمان و ترمیم دندان متفاوت است در ذیل به بیان چند روش درمانی می پردازیم :

عفونت پالپ دندان :

زمانی عصب کشی دندان نیاز است که پالپ دندان دچار آسیب شده باشد ، دندانپزشک زیبایی با استفاده از مواد مناسب حفره را پر می نماید ، در صورتی که عصب کشی انجام شود پالپ دندان عفونی از بین می رود .

آسیب دیدگی شدید دندان :

اگر آسیب دیدگی دندان شدید باشد دندانپزشک زیبایی چاره ای جز کشیدن دندان و خارج ساختن آن ندارد و با استفاده از سایر روش های جایگزین به درمان و جایگزینی دندان می پردازد .

ترمیم پوسیدگی دندان

مراقبت های پس از ترمیم دندان :

• باید تا سه ساعت پس از ترمیم دندان از آشامیدن و خوردن اجتناب نمود .
  • از مصرف مواد غذایی سفت باید پرهیز نمایید .

نکات حفظ دندان ها :

• از مصرف مواد قندی پرهیز نمایید .
  • قبل و پس از مسواک باید از خوردن پرهیز نمایید .
  • حداقل روزی یکبار نخ دندان بکشید .
  • ترمیم پوسیدگی دندان باید توسط دندانپزشکی انجام شود که دارای تبحر و مهارت در این زمینه باشد تا به درستی این امر انجام شود .

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لمینیت می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

شماره های تماس :  ۲۲۰۰۵۰۲۵،۲۶۲۰۵۱۲۷